"Jon Bendtsen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> [klip]

> ja, klart, men bare fordi en person gør det, så bør det ikke lede
> til at bestyrelsen udskiftes.
Næ, det er jo et spørgsmål om havd afstemningen ender med.

Mødet

sslug@sslug
> Eller 1% af foreningens medlemmer, hvad der end er mindst.
Det du berører her er grænsen for, hvor mange medlemmer der skal til for at
indkalde til et medlemsmøde. Det er en vedtægtsændring. Du er for sent ude
med den i denne omgang, men forslaget kan naturligvis stilles til et hvilket
som helst foreningemøde (generalforsamling), og bliver det vedtaget der, og
derefter vedtaget på et efterfølgende foreningsmøde så træder det i kraft.
Jeg mener nu ikke at der er noget i det forløb vi er midt i, der begrunder
at antallet skal sættes op, og du ryger direkte ind i et helt andet problem
med de 1%, idet det rejser spørgsmålet "af hvad?".

> Samt:
> Enhver form for møder skal foregå et sted hvor det ikke er besværligt
> at få adgang til selvom man kommer for sent. Dvs. at aflåst symbion
> ikke er godt nok. Det skal være muligt at kontakte møde lokalet og
> blive lukket ind.
> (kan evt. begrænses til medlemsmøder).
Det er vist ikke let finde lokaler med fri offentlig adgang, men det ville
da være rart.