On Thu, Mar 13, 2003 at 12:24:17PM +0100, E. Sjørlund wrote:

> "Jon Bendtsen" <sslug@sslug> wrote in message

[klip]

> Næ, det er jo et spørgsmål om havd afstemningen ender med.

Ja, og med kun et medlem bør det ikke lede til at afstemningen ender
med en forkastelse af bestyrelsen.

> [...]
> Det du berører her er grænsen for, hvor mange medlemmer der skal til for at
> indkalde til et medlemsmøde. Det er en vedtægtsændring. Du er for sent ude
> med den i denne omgang, men forslaget kan naturligvis stilles til et hvilket
> som helst foreningemøde (generalforsamling), og bliver det vedtaget der, og
> derefter vedtaget på et efterfølgende foreningsmøde så træder det i kraft.
> Jeg mener nu ikke at der er noget i det forløb vi er midt i, der begrunder
> at antallet skal sættes op, og du ryger direkte ind i et helt andet problem
> med de 1%, idet det rejser spørgsmålet "af hvad?".

Ja, men de 1% var for at dække de tilfælde hvor der ikke var så
mange medlemmer.

> Det er vist ikke let finde lokaler med fri offentlig adgang, men det ville
> da være rart.

hmm, jeg får en ide til et lokale, men kender ikke åbnings tilstanden
i weekenden. Må lige teste det.

Anyway, som jeg skriver er det nok at det er muligt at kontakte lokalet.
Det kunne være et mobil nummer. Det kunne være en telefon i møde lokalet.

JonB