Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Thu, Mar 13, 2003 at 06:43:20PM +0100, Erik Josefsson wrote:

[klip]

> För nogle dager siden skrev jag et spörgsmål til foreningslisten "Men
> Martin, hvorfor er du alene i bestyrelsen med den opgaven?" og strax kom
> her et svar fra Martin.
>
> Rimligtvis så burde det betyde at detsamme sker hvis jag skriver til
> ehnvehr medlem af bestyrelsen.

Nej, det synes jeg absolut ikke. Så kunne bestyrelses medlemmerne
jo aldrig lavet andet end at sidde foran deres computer hele tiden.

> Nu har varken Klavs eller Niels svaret på de her spörgsmålen:

Har du skrevet dem DIREKTE til Klaus og/eller Niels ?

> til Klavs
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00145.html.utf8
>
> til Niels
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00132.html.utf8
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00131.html.utf8
>
> og jag forstår ikke hvorfor.
>
> Så her er et almänt spörgsmål, har jag forkerte forväntniger på
> svar fra medlemmer af bestyrelsen (a la Martins svar)? Eller er
> det noget tekniskt problem som jag overset?

Jeg synes du er urimelig. Du kan ikke forvente at de svarer
"strax kom her et svar". Jeg mener slet ikke at du kan forvente
at de svarer på alle indlæg, eller læser dem alle, eller...

Hvis du vil have et svar, så send det direkte til den person,
og selv da kan du ikke forvente at du har krav på et svar.

JonB