Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Thu, Mar 13, 2003 at 07:11:22PM +0100, Erik Josefsson wrote:

> Ok, så at Marin svarede personlig på et personligt spörgsmål på
> foreningslisten var et undantag (exception)?

Måske. Jeg ved ikke hvordan Martin håndterer det. Men hvis jeg
skulle stille en i bestyrelsen et spørgsmål, så ville jeg skrive
direkte til personen, vs. <person>@sslug.dk, og ikke via
sslug-forening, eller sslug-teknik, eller ...

Det er ikke direkte. Direkte er til fx. sslug@sslug

> Hvorner forventer du et svar på Makholms mail?

Snart. Men først EFTER at der er kommet et referat. Det ligger
der ikke endnu.

JonB