Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

  Hej Erik J.

  Mener du med nedenstående, at det egentlig er spild at man både
er koblet på mail-listen som mail, og at man i øvrigt kan bruge news.sslug.dk
som news-server og derved også får ummiddelbar-lynhurtigt at se, hver
gang nogen sender mail?

  Og at hvis man sender en news-article og en abonnent/subscriber på
mail-listen får den med det samme, at så er det *wow* !!! hurtigt?

  Og er dit tredie spørgsmål om også de andre abonnenter på mail-listen
får den som mail med det samme?

On Thu, 13 Mar 2003 18:43:20 +0100
Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

> Jag er ikke nogen hakkerguru, og er stadig usiker på det meste
> tekniske, men jag er siker på at hvergang jag poster et mail på
> foreningslisten så får jag strax tillbage detsamme i min inbox.
>
> Rimligtvis så burde det betyde at detsamme sker for alle dem som
> er "subscribers" på foreningslisten.
>
> För nogle dager siden skrev jag et spörgsmål til foreningslisten "Men
> Martin, hvorfor er du alene i bestyrelsen med den opgaven?" og strax kom
> her et svar fra Martin.
>
> Rimligtvis så burde det betyde at detsamme sker hvis jag skriver til
> ehnvehr medlem af bestyrelsen.

Når du siger rimeligtvis det samme sker, så mener du ikke, at det
er rimeligt at de svarer, vel? Men at de sandsynligvis (rimeligtvis)
får din text som mail med det samme, ikke? Er det det, du mener?

   Det gør de nemlig, de får en mail-kopi af et indlæg, hvis de
abonnerer gennem den underlige service, foreningen har. Hvis du
nøjes med at subscribe via fx. Sylpheed - news-reader så får du
ikke mail med det samme, men kan klikke ind på listen (emnet)
på din newsreaders folder-liste, når du har tid.

Man kan undgå dobbel-mail/news ved at bruge sylpheed mailprogrammet,
den er god og sikker (ikke noget som helt med URL/html actions).

   Det var det, du mente med at diskutere tekniske ting, ikke?
Så en anden gang send den slags spørgsmål til sslug@sslug
Tror jeg nok. Hvad siger moderator (når han får tid ;-))???

/hilsener
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk