Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

"sslug@sslug" wrote:

>   Hej Erik J.

<snip>

>    Det var det, du mente med at diskutere tekniske ting, ikke?
> Så en anden gang send den slags spørgsmål til sslug@sslug
> Tror jeg nok. Hvad siger moderator (når han får tid ;-))???

Hej Donald - jeg mener ikke denne liste er modereret :-)
Jeg tror heller ikke at Erik forventede (se subj.) svar fra Jon, dig, mig - eller
Martin for den sags skyld...

Og når Erik's spørgsmål på overfladen lød teknisk - så læste jeg det som et fint
udtryk for svensk-diplomatisk retorik - et forenings-politisk spørgsmål forklædt
som teknisk idiot savant lingo...[0]
Så derfor får Erik nok  ikke det svar han forventer på sslug-teknik !

Men spørgsmålet var godt - kan vi ikke _allesammen_ , i den nuværende situation
sslug er i, forvente at hele bestyrelsen (altså ikke kun Martin) tager aktivt del
i den åbne debat _her_ _på_ _listen_ ?
Når nu hele debatten drejer sig om åbenhed - om tillid til bestyrelsen - og om
holdningsudmeldinger fra de (endnu) valgte medlemmer af samme ? Det kan vel ikke
komme bag på nogen (efter 2½ måned) at debatten pågår - og har en hvis relevans
for bestyrelsens fremtidige virke ? Eller er det nu mig der er naiv ? :-)

Og med den, trækker jeg mig tilbage i det elektroniske ingenmandsland - kun et
svagt ekko hænger tilbage på Googles fluepapir...

[0] I love it :-)

Best regards
/Preben
--