Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Thu, Mar 13, 2003 at 23:17:10 +0100, Erik Josefsson wrote:
> "skall väljas till bestyrelsen!"
>
> så bestyrelsen forbereder et valg?
>
> blir det et valg af en helt ny bestyrelse (altså 8 nyvalgte/genvalgte)?
>
> eller blir det et valg af 2 ledamöter og 2 suppleanter?
>
> hvilket alternativ arbejder bestyrelsen med?
>
> (jag var desvärre ikke tilstaede på medlemsmödet så jag hved ikke
> hvis svaret på mine spörgsmål står i referatet)

Indtil referatet kommer, se under
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-03-09/
de første gang vedtagne vedtægtsændringer er listet på
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-03-09/vedtaget.shtml
(bla. §4.8)

Når disse er vedtaget anden gang så skulle det være klart
hvordan der laves nyvalg til bestyrelsen.

(Hvis man husker tilbage til januar-februar var der en del diskussion
 om det praktiske, dvs. bla. med at afsætte og samtidig opstille kandidater
 og have valg på samme møde.)

--
mvh Frank Damgaard  |