Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Fri, 14 Mar 2003 09:28:19 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Kun hvis bestyrelsen har vedtaget at Martin skal svare.

Men så vitt jag kan forstå er Martin allene med at arrangere de her
medlemsmödena, så hvis ikke bestyrelsen har vedtagit at Martin skal
arbejde med dem så er de ju kun Martins soloprojekter.

Enten har sslugs ordstyrer fullmagt at arrangere medlemsmöder og svare
på Peter Makholms mail, eller så har han ikke det.

Eller?

//Erik