Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

> Har du bringet op på bestyrelselisten hvordan bestyrelsen ska agere
> for at sslug skal få en bestyrelse med 8 personer igen?

Det har vi allesammen snakket om offline, og det sagde Martin at det
ville han sørge for skete ASAP, ved at indkalde til de møder - efter den
metode han mente var korrekt jvf. foreningens vedtægter. Han har
informeret os løbende om hvad han foretog sig, og jeg har intet fundet
galt i den måde han har gjort tingene på - og han har ikke udtrykt noget
ønske/behov for assistance, for ellers ville han have fået det.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."