Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

>>>>> "Erik" == Erik Josefsson <Erik> writes:

Erik> til Niels
Erik> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00132.html.utf8
Erik> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00131.html.utf8

Erik> og jag forstår ikke hvorfor.

Erik> Så her er et almänt spörgsmål, har jag forkerte forväntniger på
Erik> svar fra medlemmer af bestyrelsen (a la Martins svar)? Eller er
Erik> det noget tekniskt problem som jag overset?

Personlige mails svarer jeg på.
Sslug listerne følger jeg op på/svarer på, hvis jeg har noget fornuftigt at
sige, andre ikke allerede har svaret, osv. Men jeg skal da prøve:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00132.html.utf8:

Erik> Hvis bestsyrelsen ikke har en enig syn på sig själv, er det då ikke
Erik> tal om en splittelse?

Jeg er ikke helt sikker på hvad der menes med at have et enigt syn på sig
selv. Men jeg mener ikke at den nuværende bestyrelse er splittet.
Jeg kan ikke se at en bestyrelse kan have andet syn på sig selv end at
samarbejde om at tjene medlemmernes interesser.

>=mig:

Erik> Niels, kan du venligst uddybe denne holdning i forhold til de her
Erik> spörgsmålen:

Erik> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00100.html.utf8
Som handler om at hjælpe formanden.

Jeg syntes at Klavs har svaret på spørgsmålet. Formanden har været den
drivende kraft i det spørgsmål. Det ser jeg ikke noget underligt i.

Jeg ved ikke om du har forkerte forventninger. Men du ville nok få flere svar,
hvis du stillede mere konkrete spørgsmål. Når du fx beder mig om at uddybe min
holdning i forhold til en helt anden mail, kan jeg ikke vide, hvad du egentlig
forventer at jeg skal svare på.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>