Klavs Klavsen <sslug@sslug> wrote:

> Det har vi allesammen snakket om offline, og det sagde Martin at det
> ville han sørge for skete ASAP, ved at indkalde til de møder - efter
> den metode han mente var korrekt jvf. foreningens vedtægter.

Så der er ikke noget bestyrelsereferat med en punkte:

"Hvordan för vi en fuld bestyrelse i sslug ASAP?"?

kun "offline snakk"?

Måske er det ikke noget galt i det, men det föles lidt lidt for en sag
som jag föler er det viktigeste spörgsmålet i sslugs historie.

> Han har
> informeret os løbende om hvad han foretog sig, og jeg har intet fundet
> galt i den måde han har gjort tingene på - og han har ikke udtrykt
> nogetønske/behov for assistance, for ellers ville han have fået det.

"Han har informeret os"... så ni arbejder ikke sammen med det her?

//Erik