Erik Josefsson <sslug@sslug> writes:

> Så der er ikke noget bestyrelsereferat med en punkte:
>
> "Hvordan för vi en fuld bestyrelse i sslug ASAP?"?
>
> kun "offline snakk"?

Erik, har du overvejet at tage vedtægternes §5.6 i brug?

Jeg tvivler på at der findes en 'Styrelsesprotokoll' vedrørende
beslutninger taget via email. Det er i hvert fald ikke noget jeg har
haft kendskab til i den tid jeg har siddet som suppleant. Men det
kunne måske være på tide at tvinge bestyrelsen til at vedtage en
forretningsorden der medførte eksistensen af en sådan protokol.

En af de umidelbare opgaver for bestyrelsen ved nytårsskiftet var
netop at færdiggøre en egentlig nedskreven forretningsorden. Jeg gad
vide om der er sket noget med det siden jeg trådte ud af bestyrelsen.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html