Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> hehe, got me ;-D

:-)

> Well, nu er det jo taget ud af sammenhængen, og er sandsynligvis en
> ret forkortet udgave af hvad Martin har sagt i bestyrelsen.

Forstod du ikke at det var et konstrueret citat (en parafras) for at
belyse det urimlige i at en person formulerer en gemensam holdning? Det
er altså urimlig at Martin arbejder ensam med problemet at bestyrelsen
består av 4 mand eftersom det er et problem som hele bestyrelsen må
löse.

Klavs kan ikke kun sige at han giver Martin assistance. Klavs måste
som alle andre medlemmer af bestyrelsen försöge fundere på problemet så
at bestyrelsen blir enig om en lösning.

> Derfor
> vil jeg ikke rigtig kommentere det. Hvem skrev det, og i hvilket
> indlæg ? (url tak).

Klavs brev er ännu ikke i mailarkivet. Her er sammenhanget:

og det hele kommer fra:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00141.html.utf8

//Erik