Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> [klip]

> Nej, det forstod jeg ikke. Jeg forventer ikke at sslugs medlemer
> og skribenter her sidder og fylder mig med falske citater!

Hvis du nu tar det ut ur sit sammenhang er det faktiskt du som
konstruerer falske citater. Jag lavede en parafrase som du nu
siger er et citate.

Er det så at en af anledningerne til at du ofte skriver så korte indlägg
at du ikke laeser så lange stycken? Det skulle i så fall kunne forklare
at du ikke forstod.

//Erik