On Fri, Mar 14, 2003 at 06:18:58PM +0100, Jon Bendtsen wrote:

> [klip]

> Hvor meget mere skal de arbejde sammen ? Skal bestyrelsen fx. holde
> hinanden i hænderne mens der bestilles et lokale ? Visse ting kan
> kun gøres af en person.

Jeg vil også støtte JonB her, man må vel kunne uddelegere i en
bestyrelse, og fx sige at "jeg tager mig af dét" uden at det
må opfattes som manglende samarbejde, som jeg føler Erik gør.
Hvis man er flere om en enkelt mindre sag, er det ofte dobbeltarbejde,
og kræfterne tages dermed fra andre ting.

Hilsen
keld