Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg vil også støtte JonB her, man må vel kunne uddelegere i en
> bestyrelse, og fx sige at "jeg tager mig af dét" uden at det
> må opfattes som manglende samarbejde, som jeg føler Erik gør.

Det var olyckligt (uheldigt?) at du föler at det er samarbejde af typen
"jeg tager mig af dét" som jag mangler.

Jag gick af den nuvarende bestyrelsen den 8 december förra året ikke for
at der manglede dem som sa "jeg tager mig af dét", uden for at der var
store opgaver som kraevde et samarbejde som ikke var tillstaede.

http://www.sslug.dk/emailarkiv/announce/2002_12/msg00005.html

> Hvis man er flere om en enkelt mindre sag, er det ofte dobbeltarbejde,
> og kræfterne tages dermed fra andre ting.

Men bedste Keld. Er problemet med at bestyrelsen i over 2 måneder kun
har 4 medlemmer en enkelt mindre sag? Er det noget som du mener at
Martin kan sige til de andre i bestyrelsen "jeg tager mig af dét"?

//Erik

ps
jag hober at "jeg tager mig af dét" betyder ungefär "I will take care of
that", ellers har jag missförstått hele Kelds mail. Unskuld for det.