On Fri, 14 Mar 2003, Peter Makholm wrote:

> Erik, har du overvejet at tage vedtægternes §5.6 i brug?
>
> Jeg tvivler på at der findes en 'Styrelsesprotokoll' vedrørende
> beslutninger taget via email. Det er i hvert fald ikke noget jeg har
> haft kendskab til i den tid jeg har siddet som suppleant. Men det
> kunne måske være på tide at tvinge bestyrelsen til at vedtage en
> forretningsorden der medførte eksistensen af en sådan protokol.

Jo, de är faktiskt protokollförda, men inte justerade eller godkända vid
ett bestyrelsesmöte. Vissa saker görs också lidt adhoc i bestyrelsen. Men
vi skulle ju kunna införa en riktig förhandlingsordning.

> En af de umidelbare opgaver for bestyrelsen ved nytårsskiftet var
> netop at færdiggøre en egentlig nedskreven forretningsorden. Jeg gad
> vide om der er sket noget med det siden jeg trådte ud af bestyrelsen.

Det är korrekt, vi har ännu inte gjort något utom ett beslut om att
undersöka möjligheten till att införa en journalisering av bestyrelsens
mail.

MVH Martin