Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

Erik Josefsson wrote:

> Med det menes i det her sammenhang at bestyrelsen har en enigt syn på:
>
> 1. at det er et problem at bestyrelsen kun består af 4 personer

Der er vist ikke nogen af os der har ytrer at det er godt.

> 2. at problemet löses på en måde som bestyrelsen er enig om

Allerede den 8/1 da tre medlemmer forlod bestyrelsen, blev vi 4 enige om at
afholde et suppleringsvalg i løbet at foråret.
Jeg forstår ikke, hvad vi skulle være uenige om.

> Kan du dokumentere det? Personlig föler jag ikke at "offline
> snakk" (ifolge Klavs) i den her sagen er godt nog for at
> validere "en ened bestyrelse".

Læs fx referatet fra bestyrelsesmødet 8/1 2003.
Der står godt nok kun at,  vil overvejde et valg. Men vi har alle været
enige om det.
..

> Det gör jag. Og du burde ifolge din egen syn på bestyrelsen og göre
> det: "Jeg kan ikke se at en bestyrelse kan have andet syn på sig selv
> end at samarbejde om at tjene medlemmernes interesser."

At man samarbejder, betyder ikke, at nogen ikke kan være drivende kræfter på
nogen områder. Når det gælder medlemsmøder, synes jeg det er naturligt at
formanden er drivende.
Dermed ikke sagt, at det ikke kunne være gjort bedre. Vi er kun 4 og vi har
alle haft meget travlt. Men der er altså ikke tale om uenighed eller
splittelse.

> Kan du ge et exempel på et konkret spörgsmål som jag skulle kunna
> ställa til dig?

De her var fx mere konkrete.

--
Niels Elgaard Larsen