Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> writes:

> Allerede den 8/1 da tre medlemmer forlod bestyrelsen, blev vi 4 enige om at
> afholde et suppleringsvalg i løbet at foråret.
> Jeg forstår ikke, hvad vi skulle være uenige om.

Men alligevel er det min opfattelse at du er med til at blokkere for
den indlysende løsning at bestyrelsen af egen kræft vælger at lave et
nyvalg?

Er denne opfattelse forkert? Er du villig til at afholde et nyvalg
fuldstændig efter reglerne beskrevet i vedtægterne?

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html