On Sat, 15 Mar 2003 09:48:08 +0100
Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

> Tak Keld. Det er en "fælles holdning" jag savner.

Til det vil jeg sige, at vi fra starten - dvs. den dag de 3 valgte at gå
(som Niels også skriver) var enige om en fremgangsmåde for at få løst
dette problem - og Martin var den der tog styringen.

Jeg kan ikke se at vi på nogen måde har kunnet hjælpe Martin mere end vi
har gjort (og hvis det er tilfældet, mener jeg han burde have fortalt os
det, da vi jo ikke kan forventes at være perfekte).

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."