Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

[SNIP]

> Klavs kan ikke kun sige at han giver Martin assistance. Klavs måste
> som alle andre medlemmer af bestyrelsen försöge fundere på problemet
> så at bestyrelsen blir enig om en lösning.

Som nævnt har vi i bestyrelsen hele tiden været enige om hvad der skulle
gøres - og da Martin har været med fra starten af - og har meget
erfaring i foreningsret og hvordan de (svenske!) vedtægter skal
fortolkes, så har det været naturligt at han har lagt vejen (og at vi
har været enige hele vejen) og fulgt den - vi kan ikke være 4 stk. til
at booke lokaler osv. - det kan jeg ihvertfald ikke se hvordan. Når
martin har haft et spørgsmål vedr. løsningen af dette problem har han
skrevet på bestyrelseslisten og vi har alle svaret ASAP.

Hvad mere kan vi forventes at gøre i denne sag? Jeg føler at Martin gør
det præcis som det skal gøres, og han er ærlig talt eksperten i dette,
da jeg ikke kan prale af at have årevis erfaring med foreningsarbejde og
være ekspert i svensk foreningsret, eller slet og ret i svensk - som
vedtægterne jo er skrevet i.

Vi har hver i bestyrelsen taget forskellige områder (som var vores
stærke sider) og bidraget så meget til dem som vi har kunnet - det er
sådan at jeg føler at en bestyrelse bør arbejde - med god kommunikation
hele tiden, så alle ved hvad de andre arbejder på (og om de evt. kan
bidrage med noget assistance) og så alt gøres så godt som muligt.

[SNIP]
--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."