Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Sat, 15 Mar 2003 11:54:44 +0100, Peter Makholm <sslug@sslug>
wrote:

>Men alligevel er det min opfattelse at du er med til at blokkere for
>den indlysende løsning at bestyrelsen af egen kræft vælger at lave et
>nyvalg?
>
>Er denne opfattelse forkert? Er du villig til at afholde et nyvalg
>fuldstændig efter reglerne beskrevet i vedtægterne?

Jeg er helt enig med Makholm her - formanden har valgt at stille sit
kandidatur til rådighed, den øvrige bestyrelse har ikke - det kan da
umuligt kaldes enighed ?

Flertalsafgørelse, ja - men ikke enighed.

Men det fremkalder endnu et spørgsmål: Hvorfor mener 3 ud af 4
bestyrelsesmedlemmer ikke at det er i foreningens interesse, at hele
bestyrelsen stiller op til nyvalg, så den aktuelle sag kan løses
hurtigst muligt ?

Jeg mener at tiden det tager at afholde 3 medlemsmøder med foreskrevne
mellemrum, taler imod den beslutning som flertallet af bestyrelsen
tilsyneladende har trumfet igennem hen over hovedet på formanden,
hvorfor jeg ikke længere kan ha' tillid til, at disse personer
fremover vil varetage foreningens interesser, fremfor egne.

Hilen,
Erik L.