In article <sslug@sslug>, Jon Bendtsen wrote:

>  [klip]

>  Ja, og med kun et medlem bør det ikke lede til at afstemningen ender
>  med en forkastelse af bestyrelsen.

Så du vil reelt have afstemnigen udført på forhånd, i form af
med-forslagsstillere? Kun hvis et tilpas stort antal på forhånd
tilslutter sig, vil du acceptere resultatet af en afstemning?

Én person kan jo næppe opnå flertal i afstemningen alene, så jeg forstår
ikke helt problemet?

--
#! /bin/sh
function u () {

Skrevet af Jacob Sparre Andersen og udgivet under BSD-licensen. Giv
eventuelt en øl, hvis du synes godt om programmet.