Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> Problemet er at hvad nu hvis kun en stemmer for, og der ikke er nogen
> der stemmer imod ? Så synes jeg det er en dårlig ide at det leder til
> en ny bestyrelse.

Velkommen til demokrati i praksis. Hvis der kun er et mindretal (i
ekstreme tilfælde tilfælde én person) der ønsker at gøre brug af deres
demokratiske retigheder skal de da ikke tages fra vedkommende bare
fordi alle andre er for dovne?

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html