On Sat, 15 Mar 2003 23:06:24 +0100
Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Jeg ved dog ikke hvad bestyrelsen tænker eller aftaler, jeg kan kun
> se problemerne med måden der blev indkaldt på til mødet i januar.

Ja, der var nogle problemer i januar.

> Der har jo været problemer/diskussion her på listen med hvordan man
> skal lave valg til bestyrelsen i utide.

Unskuld for det. Jag har haft forkerte forväntninger på basis af min
bristende forståelse, og seden har jag sögt svar på fejl spörgsmål. Nu
har jag forstået.

> Alle kan stille op ved nyvalg;
> Da der har her på listen været kritik af at den nuværende bestyrelse
> ikke repræsenterer medlemmerne da 4 er gået; så kan man  stille
> mistillid til hele bestyrelsen, og dermed få nyvalg og dermed evt.
> også genvalg til de eksisterende, alt afhængig af stemmetal osv.

Är det tekniskt muligt at få et nyvalg av 8 bestyrelsemedlemmer uden at
bruge "mistroendemetoden"? Hvordan går det i så fald til?

> Det er vel nok at have "misstroende" mod sidende bestyrelse
> for ikke i tilstrækkelig grad at repræsentere SSLUG?

Jag vil ikke have "misstroende", jag vil kun have en 8ny bestyrelse :-)

> Og det var jo det der var ønsket i januar?

Måske, jag har i hvert fald önsket et nyt valg siden i januar.

> Ellers er der jo også mulighed at udskrive "fyllnadsval", hvis
> det er på dagsorden til et medlemsmøde, og så med passende
> frister afholde suppleringsvalget.

Er "fyllnadsval" == 4nye + 4tilbake ?

Det vil jag ikke. Er der nogen som vil foreslå det?

//Erik