Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> nej.

:-(

Det bliver en meget sort dag i sslugs histore då medlemmerne bruger
mistroende mod sin egen bestyrelse.

Vil bestyrelsen det? Er det det bedste for sslug?

> Jamen, enten er man tilfreds med bestyrelsen og kan nøjes
> med fyllnadsvald, eller man er utilfreds og vil have nyvalg;
> og så må det jo nødvendigvis være misstroende mod en ellee flere
> i bestyrelsen.

Så det er noget med mine evige spörgsmål om bestyrelen er tilfreds med
sig själv ;-)

> (alternativt at hele bestyrelsen stiller sit mandat til rådighed,
>  men det er jo så op til hvert enkelt bestyrelsesmedlem at beslutte
>  dette, og det er der kun nogle af bestyrelsesmedlemmerne der har
>  meddekt at ville dette.)

Aha! Så der er en teknisk mulighed for et ny8valg hvis alle
bestyrlesemedlemmer stiller sit mandat til rådighed?

Men hvis ikke alle i bestyrelsen gör det, så er nogen på foreningsmödet
nödt til at bruge misstroendemetoden for at få et ny8valg tilstand?

Lad os anta at 2 stiller sit mandat til rådighed og 2 gör det ikke.
Blir det ny8valg hvis jag forklarer mistroende mod de 2 som ikke
stiller sit mandat til rådighed, eller er jag nödt til at forklare
mistroende mod hele bestyrelsen?

Hvordan kan man hvede hvilke i bestyrelsen som stiller sit mandat til
rådighed?

//Erik