On Sun, 16 Mar 2003, Martin Wahlén wrote:

> Sorry, jag fick visst skrivet något forkert där:-) Suppleeringsvalg skulle
> jag skrivit. Alltså bestylresen är enig i att vi bör hålla
> suppleeringsvalg.

Aha - bestyrelsen er så sikker på sig selv, at man ikke
mener der kommer et mistillids-votum? Havde vi haft den
mulighed på det sidste møde, så var det blevet stemt
hjem. Der er mange som vil stille det forslag til
bestyrelsen - inkl. mig selv. Er der tillid til
bestyrelsen så forlader jeg SSLUG - det tror jeg dog
ikke en meter på sker.

Et nyvalg er eneste vej frem - det er også åbenbart den
eneste måde hvorpå vi kan høre hvad vores næstformand
laver på vores vegne.

Erik Lange har ret - det er en farce....

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"

- Richard M Stallman