Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

> :-(
>
> Det bliver en meget sort dag i sslugs histore då medlemmerne bruger
> mistroende mod sin egen bestyrelse.

Hvorfor det??. Det er da en helt normal demokratisk fremgangsmåde.

Jeg finder tværdigmod at det ville være uhældigt hvis vi bare for lavet
et nyvalg uden at foreningen tager stilling til hvad der er gået galt.
Et mistillidsvotum handler jo ikke bare om at vælte en bestyrelse, det
handler i mindst lige så høj grad om at komme med nogle principielle
udmeldinger.

--
Poul-Erik Andreasen