Jon Bendtsen wrote:

> [klip]

> Havde i haft den mulighed var der andre der var kommet. Jeg har
> snakket med folk der ikke kom den dag, fordi det ikke var
> nødvendigt, men de ville komme den dag der var valg.

Og farcen fortsætter...

Som du skriver svaret til Peter, må du (og "de andre folk") altså være uenig i at
der kan vedtages et mistillids-votum ?

Det tror jeg simpelthen ikke du har ret i - så glem det halmstrå.

Eller også tvivlede du  på at Peter i givet fald vil forlade SSLUG. Jeg kan
garantere dig at han ikke går alene, hvis det er den vej SSLUG vil :-(

NB  Du kan ikke argumentere for eller imod rigtigheden af denne påstand - det kan
kun medlemsmødet afgøre. (Sagt for at spare en tråd på 20 -30 posts...)

/Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug