On Sun, Mar 16, 2003 at 12:25:11PM +0100, Preben Bille Brahe wrote:
> Jon Bendtsen wrote:

[klip]

> Og farcen fortsætter...
>
> Som du skriver svaret til Peter, må du (og "de andre folk") altså være uenig i at
> der kan vedtages et mistillids-votum ?

Jeg ved ivertfald at jeg vil stemme imod, da jeg synes at et suplerings
valg er godt nok. De folk der sidder i bestyrelsen nu blev valgt i
november, sammen med 3 (4?) andre, der selv gik. Dvs. de blev alle
demokratisk valgt.

> Det tror jeg simpelthen ikke du har ret i - så glem det halmstrå.
>
> Eller også tvivlede du  på at Peter i givet fald vil forlade SSLUG. Jeg kan
> garantere dig at han ikke går alene, hvis det er den vej SSLUG vil :-(

Jeg tvivler ikke på hvad Peter sig han vil gøre.

> NB  Du kan ikke argumentere for eller imod rigtigheden af denne påstand - det kan
> kun medlemsmødet afgøre. (Sagt for at spare en tråd på 20 -30 posts...)

True, men er det ikke lige det du gør med sætningen
"så glem det halmstrå" ? Vi har alle vores meninger, og alle mener
at der er flertal for den ;-D

JonB