Jon Bendtsen wrote:

> [klip]

> Jeg ved ivertfald at jeg vil stemme imod, da jeg synes at et suplerings
> valg er godt nok. De folk der sidder i bestyrelsen nu blev valgt i
> november, sammen med 3 (4?) andre, der selv gik. Dvs. de blev alle
> demokratisk valgt.

Ja - i en sammenhæng med de 4. Ved ikke at kunne samarbejde med de 4 - og den følgende
afgang af de 4 - så røg IMHO det demokratiske grundlag for de resterende - totalt. Ergo
- nyvalg.

> True, men er det ikke lige det du gør med sætningen
> "så glem det halmstrå" ? Vi har alle vores meninger, og alle mener
> at der er flertal for den ;-D

Fair nok :-) Men så lad os da holde det medlemsmøde for F.... !!! Det meste af din
argumentation går på at der ikke er noget galt og at de nuværende 4 jo er demokratisk
valgt og så videre ad nauseam...

/Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe