On Sun, 16 Mar 2003 12:24:28 +0100, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>Du er måske mere tilhænger af at vi fejer problemerne ind under gulvtæppet?

Nej, jeg har hele tiden sagt, at det eneste anstændige i denne
situation vil være, at hele bestyrelsen stiller deres mandat til
rådighed ved et nyvalg. Her kan de så få bekræftes deres mandat af
medlemsmødet!

Anstændighed er ikke noget man kan skrive ind i vedtægterne, og derfor
er det en farce at lade løsningen centrere sig om at få ændret
vedtægterne, så medlemmerne kan stille det mistillidsvotum til
bestyrelsen, som den ikke vil indse, at den lever under.

DET er nemlig, at feje problemerne ind under gulvtæppet.

Hilsen,
Erik L.