On Sun, Mar 16, 2003 at 12:54:18PM +0100, Preben Bille Brahe wrote:
> [...]

[klip]

> Ja - i en sammenhæng med de 4. Ved ikke at kunne samarbejde med de 4 - og den følgende
> afgang af de 4 - så røg IMHO det demokratiske grundlag for de resterende - totalt. Ergo
> - nyvalg.

Supleringsvalg.

> Fair nok :-) Men så lad os da holde det medlemsmøde for F.... !!! Det meste af din
> argumentation går på at der ikke er noget galt og at de nuværende 4 jo er demokratisk
> valgt og så videre ad nauseam...

Jeg mener heller ikke der er noget galt. Den nuværende bestyrelse har sagt
at den kan arbejde sammen, så mener jeg det er nok med suplerings valg.
Men jeg kan også godt lide Poul Eriks argumentation med at det er vigtigt
at foreningen for formåleret en begrundelse for et mistillid.

JonB