On Sun, 16 Mar 2003 13:07:42 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

<snip>

>Jeg mener heller ikke der er noget galt. Den nuværende bestyrelse har sagt
>at den kan arbejde sammen, så mener jeg det er nok med suplerings valg.

Den nuværende bestyrelse har nu haft over to måneder at arbejde i.

Hvad har den samarbejdet om, i denne periode ?

Hvis samarbejdet har bestået i, at uddelegere arbejdet med afholdelse
af medlemsmøder til Martin, mener jeg ikke du har noget grundlag for
at drage den slutning du gør.

Hvis man ikke i praksis udfører noget, så er der jo ikke noget at
samarbejde om, og derfor i sagens natur heller ikke nogle
samarbejdesproblemer, vel ?

Hvis det er situationen, så er det jo kejsernes nye klæder om igen; de
siger at de samarbejder, men de har jo ikke noget tøj på!

Så medmindre bestyrelsen kan fremvise konkrete resultater af deres
gode samarbejde, mener jeg godt man kan konkludere, at de ikke har
været istand til at samarbejde.

Hvis de samlede kræfter fra de 3 resterende medlemmer, ikke har rakt
længere end til at bakke op om Martins arbejde med at få
medlemsmøderne op og stå, mener jeg den resterende bestyrelse er
uegnet til at fortsætte. Så evner de jo åbenbart ikke, selvstændigt
eller i samlet flok, at føre noget som helst ud i livet...

Det var jo ikke bare for at få nogle kransekagefirgurer, at de blev
valgt, vel ?

Hilsen,
Erik