Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, Mar 16, 2003 at 12:52:53PM +0100, Erik Lange wrote:

[klip]

> *Lokale-problematikken*
>
> Hvad har man foretaget sig mht. at finde egnede lokaler til afholdelse
> af hyggemøder ?

Er der andre end mig der har udtrykt at jeg synes de nuværende lokaler
er utilfredsstillende ? Jeg arbejder stadig på at finde nogle bedre
som jeg kan foreslå til sslug. Jeg har forskellige ideer [0].

> Har man overvejet et samarbejde med andre foreninger om dette (evt.
> DKUUG) ? Har der været konkrete forhandlinger med disse, eller er det
> noget man vælger at løse ad hoc fra gang til gang ? (Det ene kan være
> ligeså godt som det andet, så jeg forsøger ikke at hænge noget op på
> noget, jeg efterlyser en orientering om hvad der er sket eller ikke er
> sket, samt begrundelser herfor).

Har vi ikke allerede et samarbejde med dkuug ?

[0] Nogle ideer kunne kræve penge, og derfor havde jeg overvejet
om vi kunne søge komunen og lokale tilskud. Eller danne en støtte
forening hvor formålet var at skaffe lokaler til sslug, evt. ved
at medlemmer af denne forening betaler et medlemsskab, og der så
søges om lokale tilskud fra komunen. Anyway, lokalerne er:
idræt/USG's lokaler på nørre alle 53
mit kollegies fælles fest lokale, men så skal jeg være her
cafeen, jagtvej 155 ind i gården nede i kælderen
Den sidste var til installationsfester, samt det møde for folk der
har fået installeret, men nu mangler lidt. Problemet er at de har
en bar, og for at få lov til at udskænke alkohol, så må vist kun
medlemmer komme der. Ikke det store problem, det koster 10 kroner,
men alligevel.

JonB