On Sun, 16 Mar 2003 13:08:52 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>On Sun, Mar 16, 2003 at 12:57:17PM +0100, Erik Lange wrote:

<snip>

>Jo, det synes jeg. Jeg mener at hvis de blev valgt i november, enten
>som fuldbyrdige medlemmer eller som supleanter, så er de egnede til at
>sidde i bestyrelsen.

Nej, ikke hvis det i den mellemliggende periode viser sig, at de ikke
arbejder for foreningens bedste. Hvis det forholdt sig som du siger,
så ville der jo ikke være nogen grund til at indføre en paragraf der
giver mulighed for at stille et mistillidsvotum, hvis man imellem
valgperioder kun kan være egnet.

Der kan være mange grunde til at man går fra at være egnet til uegnet,
både grunde man selv er herre over, og ting man ikke har indflydelse
på.

Men det er altså spørgsmålet om den resterende bestyrelses egnethed
der har ført til denne debat nu, ikke valget i november, og ikke evt.
mangler i paragrafferne, selvom flere forsøger at aflede
opmærksomheden fra fakta.

Hilsen,
Erik L.