Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, 16 Mar 2003 13:20:11 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>On Sun, Mar 16, 2003 at 12:52:53PM +0100, Erik Lange wrote:
>
>[klip]

>Er der andre end mig der har udtrykt at jeg synes de nuværende lokaler
>er utilfredsstillende ? Jeg arbejder stadig på at finde nogle bedre
>som jeg kan foreslå til sslug. Jeg har forskellige ideer [0].

>Har vi ikke allerede et samarbejde med dkuug ?

Muligvis, men siden du kan spørge som du gør, er det ihvertfald ikke
specielt veldefineret... det kunne det måske blive.

har bestyrelsen gjort sig nogle overvejelser i den forbindelse ?

> [...]
>at medlemmer af denne forening betaler et medlemsskab, og der så
>søges om lokale tilskud fra komunen. Anyway, lokalerne er:
>idræt/USG's lokaler på nørre alle 53
>mit kollegies fælles fest lokale, men så skal jeg være her
>cafeen, jagtvej 155 ind i gården nede i kælderen
>Den sidste var til installationsfester, samt det møde for folk der
>har fået installeret, men nu mangler lidt. Problemet er at de har
>en bar, og for at få lov til at udskænke alkohol, så må vist kun
>medlemmer komme der. Ikke det store problem, det koster 10 kroner,

Smukt initiativ :-)

Har du drøftet disse muligheder med bestyrelsen ?

Hvad var deres evt. svar ?

Jeg undrer mig over, at det er dig der skriver dette, og ikke det
medlem af bestyrelsen som opgaven er fordelt til... men det blev måske
uddelegeret til dig ?

Dette er for mig at se, et problem som må ligge bestyrelsen meget på
sinde, så jeg glæder mig til at høre deres holdninger og tanker -
såfremt de har været totalt passive, så mener jeg ikke de er egnede
til at fortsætte i bestyrelsen. (Martin undskyldt, da han jo har haft
nok at se til, men de andre må ha' haft tid til at gøre sig nogle
overvejelser!)

JON FOR PRESIDENT!

Hilsen,
Erik L.