Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, Mar 16, 2003 at 01:34:27PM +0100, Erik Lange wrote:
> On Sun, 16 Mar 2003 13:20:11 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
> wrote:

[klip]

> Smukt initiativ :-)

Tak, det kommer af at jeg synes at symbion er for låst.

> Har du drøftet disse muligheder med bestyrelsen ?

Ja og nej. Jeg har drøftet det med medlemmer af bestyrelsen,
og andre sslug medlemmer. Samt lidt her på sslugs lister.

> Hvad var deres evt. svar ?

Så formeldt har jeg ikke snakket med dem. Men vi har diskuteret
hvilke krav der skulle være til et sådant lokale. Specielt i
forbindelse med linuxforum, hvor jeg gerne vil kunne give
gruppen bag linuxforum et alternativ til symbion med max 500
eller forum/BC til mange++ penge.

> Jeg undrer mig over, at det er dig der skriver dette, og ikke det
> medlem af bestyrelsen som opgaven er fordelt til... men det blev måske
> uddelegeret til dig ?

Nej, det er mere mig der har sagt: "jeg synes det er et problem,
hvike krav har sslug til lokaler". Og så har jeg ellers gået i gang
med at lede.

> Dette er for mig at se, et problem som må ligge bestyrelsen meget på
> sinde, så jeg glæder mig til at høre deres holdninger og tanker -
> såfremt de har været totalt passive, så mener jeg ikke de er egnede
> til at fortsætte i bestyrelsen. (Martin undskyldt, da han jo har haft
> nok at se til, men de andre må ha' haft tid til at gøre sig nogle
> overvejelser!)

Tja, er der andre end mig der har udtrykt at lokalerne er et problem ?
Andet end linuxforum, og det er jo ikke (kun) sslug der arrangerer den
men en anden gruppe bag. De plejer selv at finde ud af det hele. Næste
gang ønsker jeg bare at kunne informere dem om muligheden ud over
symbion. Og jeg spørger mig rundt omkring, for at få så mange menneskers
indput til mulige lokaler. So far er vi kommet frem til at:
gymnasier, folkeskoler og den slags er for små, der kan ikke være 1000
mennesker. Universiteter er generelt for åbne, og de studerende har
nøgler til at de vil være brugbare. Der mener jeg at idræt er speciel,
og at det måske er brugbart. Andre ting jeg har overvejet har været
kantinerne på KUA, men siden at jeg har set at USG's hal kun må rumme
450 mennesker (de har 2 haller, så måske det kunne være 2*450)
så tror jeg ikke rigtigt på ideen med kantinerne, så skal de ivertfald
være RIGTIG RIGTIG STORE. Men måske bare det at de ikke er af træ er
nok til at der må være flere mennesker?
Tilbage er der at overveje seminarier og andre højere lære anstalter
der ikke er universiteter.

> JON FOR PRESIDENT!

Yeah riiiiight, begynder du nu også lige som Erik J. Jeg skal _IKKE_
stille op.

JonB