Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, Mar 16, 2003 at 01:39:57PM +0100, Peter Toft wrote:

> Uha - mener du at SSLUG skal være kontingent-baseret?

Nej, men hvis der skal penge til at skaffe et ordentligt
lokale, så må vi evt. se hvad vi kan gøre.

> Vi har i øvrigt www.frisoftware.dk til bl.a. at gøre
> netop ovennævnte ting.

Problemet er dog at lokale tilskud kommer igennem
medlems antallet... og specielt antallet af medlemmer
under 25, 18, ...

Det går jo heller ikke at foreningen har 15 medlemmer og søger
lokale tilskud til et lokale hvor der er plads til 100 mennesker.

JonB