lokaler

Jon (The president) efterlyser lokaler hvor der ikke er låst
om aftenen. Min idé er at prøve bibliotekerne, fx Hovedbiblioteket
i Krystalgade. Jeg véd dog ikke om vi må være der så længe som vi
plejer, dvs ca til 22.

Ellers er det ret almindeligt at der er låste døre om aftenen, udover
Symbion mener jeg også at det drejer sig om NBI og DIKU.

Jeg kan muligvis skaffe lokaler på universitetet i indre by.
Jeg véd ikke om der er låst, men jeg tror det er muligt at der
er åbent indtil 20.

Hilsen
Keld