Re: [FORENING] lokaler

On Sun, Mar 16, 2003 at 02:30:44PM +0100, Jon Bendtsen wrote:

> Snakker du med dem ?

Hmmm, måske, ikke lige nu. Jeg har spurgt dem i Krystalgade for et par
uger siden om de dog ikke holdt nogen møder om Linux.

> Plejer de at tage penge for lokalet ?

Det er universitetet. Jeg har brugt lokaler der før, og
skulle ikke betale dengang. Jeg véd ikke om deres politik er ændret,
men det er vel ca det samme som DIKU og NBI. Jeg er gået i gang
med at undersøge det.

Hilsen
Keld