Re: [FORENING] lokaler

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jon (The president) efterlyser lokaler hvor der ikke er låst
> om aftenen. Min idé er at prøve bibliotekerne, fx Hovedbiblioteket
> i Krystalgade. Jeg véd dog ikke om vi må være der så længe som vi
> plejer, dvs ca til 22.
>
> Ellers er det ret almindeligt at der er låste døre om aftenen, udover
> Symbion mener jeg også at det drejer sig om NBI og DIKU.
>
> Jeg kan muligvis skaffe lokaler på universitetet i indre by.
> Jeg véd ikke om der er låst, men jeg tror det er muligt at der
> er åbent indtil 20.

Jeg er blevet lidt forvirret ...

Er der konsensus om at vi ikke kan li' de gratis lokaler i Symbion - som
ellers (mig bekendt) opfylder alle de stillede krav :
- Rimeligt centralt
- Mulighed for kaffe i spandevis
- Projektor
- Internet

???

Jeg har hørt een (1 : one) beklage sig over at døren er låst når man
kommer for sent - det var så vidt jeg husker "p***e irriterende" :-)

Må man - ydmygt - foreslå at man fremover kommer lidt for _tidligt_ ?
Kommer man _meget_ for tidligt, kan man endda nå at hyggesnakke med dem
der kun kommer lidt for tidligt - og dem der er der til tiden !

Selv er jeg verdenskendt for at komme for sent - og jeg har aldrig ventet
mere end et par minutter. Sidst fik Hans øje på mig, og forbarmede sig.
Strengt taget var det ret nemt at aftale at nogen lige kigger ud forbi
døren et par gange - just in case...

(Pseudo)problem solved - next please ?

/Preben
--