Re: [FORENING] lokaler

On Sun, 16 Mar 2003 15:32:40 +0100
Preben Bille Brahe <sslug@sslug> wrote:

> Er der konsensus om at vi ikke kan li' de gratis lokaler i Symbion -
> som ellers (mig bekendt) opfylder alle de stillede krav :
> - Rimeligt centralt
> - Mulighed for kaffe i spandevis
> - Projektor
> - Internet

Jeg kan godt lide faciliterne, det ligger bare for langt væk fra altid.

> Jeg har hørt een (1 : one) beklage sig over at døren er låst når man
> kommer for sent - det var så vidt jeg husker "p***e irriterende" :-)

Jeg er da heller ikke ultra glad for det.

> Må man - ydmygt - foreslå at man fremover kommer lidt for _tidligt_ ?
> Kommer man _meget_ for tidligt, kan man endda nå at hyggesnakke med
> dem der kun kommer lidt for tidligt - og dem der er der til tiden !

nogle gange er det sq svært

> Selv er jeg verdenskendt for at komme for sent - og jeg har aldrig
> ventet mere end et par minutter. Sidst fik Hans øje på mig, og
> forbarmede sig. Strengt taget var det ret nemt at aftale at nogen lige
> kigger ud forbi døren et par gange - just in case...

Jeg har da prøvet at jeg kun kom ind fordi jeg stod der sammen med
Henrik Grove og hans mobil :)

> (Pseudo)problem solved - next please ?
Vi går ikke ind for slamkode og workarounds her :)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver