Re: [FORENING] lokaler

I sslug.forening, skrev Preben Bille Brahe:

>  Jeg er blevet lidt forvirret ...
>
>  Er der konsensus om at vi ikke kan li' de gratis lokaler i Symbion - som
>  ellers (mig bekendt) opfylder alle de stillede krav :
>  - Rimeligt centralt
>  - Mulighed for kaffe i spandevis
>  - Projektor
>  - Internet
>
>  ???
>
>  Jeg har hørt een (1 : one) beklage sig over at døren er låst når man
>  kommer for sent - det var så vidt jeg husker "p***e irriterende" :-)

Jeg kan ikke andet end give dig ret i det. Jeg syntes også det er gode
lokaler der er i Symbion og på NBI der har været benyttet hidtil og at
det er en bagatel det med dørerne.

>  Må man - ydmygt - foreslå at man fremover kommer lidt for _tidligt_ ?
>  Kommer man _meget_ for tidligt, kan man endda nå at hyggesnakke med dem
>  der kun kommer lidt for tidligt - og dem der er der til tiden !

Så får man også en siddeplads. ( til SNMP foredraget var der kun
stå-pladser tilbage og jeg kom endda til tiden :-)

>  (Pseudo)problem solved - next please ?

Yeps, kunne ikke være mere enig.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug