Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, 16 Mar 2003 15:34:53 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>Jag skulle kunna svara på dem. Men det är nog bestyrelsens svar du vill ha
>så jag har skickat det till bestyrelses listan.

Du må _meget_ gerne svare på dine vegne :-)

Som formand er du vel f.eks. vidende om hvilke opgaver der er
uddelegeret til hvem?

Har bestyrelsen, eller enkelte medlemmer heraf, gang i andre
aktiviteter end planlægning af nye medlemsmøder (som du jo tager dig
af) ? Eller er du den eneste der laver _noget_ ?

Hvad er du som formand vidende om, at de andre bestyrelsesmedlemmer
foretager sig ?

Hvad har I samarbejdet om,  udover at uddelegere ansvaret for
afholdelse af medlemsmøder til dig ?

Hilsen,
Erik L.