Re: [FORENING] lokaler

On Sun, Mar 16, 2003 at 03:32:40PM +0100, Preben Bille Brahe wrote:

[klip]

> Er der konsensus om at vi ikke kan li' de gratis lokaler i Symbion - som
> ellers (mig bekendt) opfylder alle de stillede krav :
> - Rimeligt centralt
> - Mulighed for kaffe i spandevis
> - Projektor
> - Internet

Det er der mig bekendt ikke, men jeg synes at symbion er suboptimale.
Der er vel ikke noget der forhindrer at jeg ser mig omkring efter
nogle andre lokaler ?

> Jeg har hørt een (1 : one) beklage sig over at døren er låst når man
> kommer for sent - det var så vidt jeg husker "p***e irriterende" :-)

Det er det nemlig

> Må man - ydmygt - foreslå at man fremover kommer lidt for _tidligt_ ?
> Kommer man _meget_ for tidligt, kan man endda nå at hyggesnakke med dem
> der kun kommer lidt for tidligt - og dem der er der til tiden !

Så skal man stå og fryse uden for.

> Selv er jeg verdenskendt for at komme for sent - og jeg har aldrig ventet
> mere end et par minutter. Sidst fik Hans øje på mig, og forbarmede sig.
> Strengt taget var det ret nemt at aftale at nogen lige kigger ud forbi
> døren et par gange - just in case...

Det vides ikke altid om man kommer for sent.

> (Pseudo)problem solved - next please ?

Så har jeg et der er lidt mere langhåret, og løser du også det tilfredsstillende
kan du få lov til at løse det som der er med sslug, medlemmerne og bestyrelsen.
Men først skal du lige løse meningen med livet, universet og alt det der.

JonB