Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, 16 Mar 2003 15:34:53 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>On Sun, 16 Mar 2003, Erik Lange wrote:

<snip>

>Jag skulle kunna svara på dem. Men det är nog bestyrelsens svar du vill ha
>så jag har skickat det till bestyrelses listan.

Jeg er ikke specielt interesseret i en samlet bestyrelsesholdning, men
i de enkelte bestyrelsesmedlemmers holdning, da jeg har brug for at
kende disse, for at kunne ta' stilling til de enkelte medlemmers
egnethed ved et kommende valg. (som jeg anser for uundgåeligt).

Nu er jeg jo ikke i tvivl om lige præcis din egnethed, men derfor må
du alligevel meget gerne svare på dine vegne.

Kan du iøvrigt be- eller afkræfte, om min videresendelse af denne mail
med tilhørende tillægsspørgsmål, er nået frem til bestyrelsen ?
(Jeg er ikke så stærk i det der med teknik, og har stadig ikke helt
styr på min newsreader;-))

Hilsen,
Erik