Re: [FORENING] lokaler

On Sun, 16 Mar 2003 18:36:57 +0100
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> du husker galt, Peter.
Nej det gør han ikke, ihvertfald ikke hvis ezmlm opsætning hos sslug er
bare nogenlunde triviel. sslug-*@ er mailing lister, hvis sslug@sslug var
mailinglister kunne det hurtigt bliver problematisk med de andre
accounts på boksen. (ihvertfald det jeg har fundet ud af da jeg legede
med ezmlm).

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver