Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, Mar 16, 2003 at 10:56:03PM +0100, Martin Wahlén wrote:

<snip>
> att jag inte klarar att driva så mycket
> som jag upplevde att vår gamla formand gjorde.

Jammen pas på her! Lad være med at tro at du kan være den nye Peter
Toft. Peter har lavet et kolonormt arbejde i de mange år han var formand
for SSLUG. Jeg tror at meget få overhovedet ville kunne leve op til det.
Prøv hellere at sætte dig dine egne mål, og se om du kan opfylde dem.
At tro at man kan være den ny Peter Toft er nok meget frustrerende, og
ikke særligt sundt for ens gode humør og samvittighed.

Hilsen
keld