Re: [FORENING] Krav til formand

On Sun, 16 Mar 2003, Keld Jørn Simonsen wrote:

> On Sun, Mar 16, 2003 at 10:56:03PM +0100, Martin Wahlén wrote:
>
> <snip>
>
> Lad være med at tro at du kan være den nye Peter Toft.

Enig. Der er ingen, der forventer, at du skal kunne udfylde Peter Tofts
fodspor. Personligt forventer jeg, at du i løbet af et halvt års tid
finder det niveau og den stil, som du selv synes som. Hvis folk ikke kan
lide den stil, så kan man vælge nogen andre folk.

/Ole
--
If some genie offered you three wishes, would not your first one be,
"Tell me, please, what is it that I want the most!"